«وایولت کنستانس جیساپ» از خوش‌اقبال‌ترین زنان تاریخ است. او در سال 1887 در آرژانتین به دنیا آمد و پس از 83 سال زندگی، در انگلستان درگذشت.

جیساپ در سال 1910 به عنوان مهماندار در لوکس‌ترین کشتی اقیانوس‌پیمای آن زمان یعنی «آر.ام‌.اس المپیک» مشغول به کار شد. این کشتی دو خواهر به نام‌های بریتانیک و تایتانیک داشت.

المپیک در 20 سپتامبر 1911 با ناو جنگی اچ.ام.اس هاوک در بزرگترین جزیره انگلیس تصادف کرد و دچار آسیب شد و تعدادی از خدمه غرق شدند، اما جیساپ از این حادثه جان سالم به در برد.

او یک سال بعد به عنوان مهماندار در کشتی تایتانیک مشغول به کار شد. هنوز چهار روز از حضورش نمی‌گذشت که تایتانیک با کوه یخ برخورد کرد و بیش از 1500 نفر غرق شدند، اما باز هم جیساپ از این رخداد تلخ جان سالم به در برد.

در سال 1915 جیساپ به کشتی بریتانیک پیوست. او این بار در نقش پرستار برای مداوای زخمیان جنگ جهانی اول حاضر شد. چند ماه بعد، و در نوامبر 1916 بریتانیک به دلیل برخورد اژدر (یا مین‌های آبی) در نزدیکی یونان غرق شد. جیساپ باز هم از این حادثه جان سالم به در برد تا «دوشیزه نامیرا»‌ لقب بگیرد.

او بعدها به کار خود در خطوط کشتی‌رانی ستاره سرخ و سلطنتی ادامه داد و در سال 1950 بازنشسته شد. جیساپ در سال 1971 در انگلستان درگذشت.