شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت عادی اجازه‌ی دانلود عکس‌ها و فیلم‌های آپلود شده توسط دوستان شما را نمی‌دهد. برای اینکه بتوانید تصاویر و فیلم‌های موجود در آن را دانلود کنید راه‌های مختلف و ابزارهای گوناگونی وجود دارد.

در این نوشته با استفاده از مرورگر فایرفاکس و یک افزونه که روی آن نصب می‌شود، قصد داریم این کار را انجام دهیم.

دانلود افزونه فایرفاکس

برای دانلود افزونه‌ی مورد نظر اینجا کلیک کنید. پس از نصب افزونه، هنگامی که تصاویر یا ویدئوهای اینستاگرام را در فایرفاکس باز کنید، یک دکمه به شکل زیر کنار آن‌ها نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن می‌توانید تصویر یا ویدئوی مورد نظر را دانلود نمایید.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

دانلود روی مرورگرهای دیگر و گوشی اندروئید

افزونه( IG Helper ) برای مرورگر گوگل کروم و Edge نیز دارای نسخه‌های مشابهی است که اگر از این مرورگرها یا محیط‌ها استفاده می‌کنید می‌توانید نسخه‌های مربوط را جستجو و دانلود نمایید.

دانلود فیلم‌های اینستاگرام با کمک تلگرام

یکی از ویژگی‌های تلگرام این است که اگر لینک اشتراک‌گذاری ویدئوهای عمومی اینستاگرام را در آن برای خود یا دیگران ارسال کنید، این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد که به صورت مستقیم داخل تلگرام ویدئو را مشاهده نمایید. اگر روی دکمه‌ی مشاهده یا دانلود ویدئو کلیک کنید، کلیپ مورد نظر روی گوشی شما دانلود می‌شود و با مراجعه به مرورگر فایل، می‌توانید به فایل آن دسترسی پیدا کنید.

مسیر معمول برای ذخیره‌سازی فایل‌های ویدئویی تلگرام روی گوشی اندروئید Telegram/Telegram Videos می‌باشد.

یک نظر در مورد «چگونه عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم ؟»

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *