ست اداری مجموعهای از برگهها و پاکتهای مورد استفاده در سازمان است. این برگهها بسته به نوع کاربردهای مختلف معمولا شامل سربرگ و نشان سازمان هستند.
اقلام موجود در ست اداری
از جمله مواردی که میتواند در یک ست اداری گنجانده شود میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- برگههای سربرگدار در ابعاد مختلف
- پاکت نامه
- کارت ویزیت
- کاغذ یادداشت
- دفترچه یادداشت
- فرمهای پرکاربرد
- پاکت در ابعاد مختلف
- و هرگونه موارد چاپی پرکاربرد دیگر
طراحی ست اداری از این جهت دارای اهمیت است که این برگهها در حجم زیاد مورد استفاده قرار میگیرند و معمولا به مشتریان سازمان یا افراد خارج از سازمان داده میشوند.
این برگهها مانند یک بروشور، یا یک برگه تبلیغاتی ممکن است مدتها در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرند.
کیفیت بالا و طراحی چشمنواز ست اداری، ناخودآگاه تبلیغی کارآمد از برند و هویت سازمان شما در معرض دید مخاطبان شما خواهد بود.
ست اداری با در نظر گرفتن رنگ سازمانی، طرحهای متداول در طراحی گرافیکی و هویت سازمانی طراحی و منتشر میشود.